La un click distanță de hairstilistul tău

0
247
Mero

Pe piața de coafură ultra-competitivă, satisfacția clienților a devenit una dintre principalele provocări pentru profesioniști. Pentru a câștiga loialitatea unei clientele din ce în ce mai volatile, trebuie să le satisfaci nevoile, dar și să îi faci să dorească să revină. În acest context, oferta propusă trebuie să corespundă așteptărilor clientului, în multe domenii: recepție, servicii, sfaturi, curățenie etc., iar când vine vorba de programări pentru tuns și coafor pe Mero trebuie să fie la un click distanță.

Întâmpină clientul

Atunci când clientul trece prin ușa unui salon de coafură știe dacă se va simți bine sau nu. În acest sens, primirea pe care o va primi la intrarea sa va avea o importanță capitală. Prin urmare, este esențial ca el să fie întâmpinat imediat și cu un zâmbet de către un membru al salonului care va întreba apoi despre nevoile sale: „Ce pot face pentru tine?”,”Ai o programare?”, „Pot să-ți iau haina?”. Odată stabilit acest prim contact, fiecare client trebuie să fie însoțit personal în salonul de coafură pentru a fi îngrijit de profesionist pe tot parcursul serviciului.

Limitează timpul de așteptare

Managementul planificării este un punct esențial atunci când conduci un salon de coafură. Un client care va aștepta mult timp pentru a fi îngrijit de un coafor cu siguranță nu se va mai întoarce a doua oară, chiar dacă este mulțumit de tunsoare. Pentru a menține timpul de așteptare cât mai scurt posibil, unele unități funcționează numai pe bază de programări tuns și coafor pe Mero. Cei care iau clienți fără programare trebuie neapărat să implementeze o organizație drastică în ceea ce privește resursele umane.

Fii la dispoziția clientului

Majoritatea clienților se așteaptă ca un coafor să fie atent la solicitările lor. Pentru aceasta, profesionistul va trebui să demonstreze o anumită formă de psihologie, sau chiar pedagogie, pentru a explica ce este posibil să faci sau nu în funcție de natura părului. Este important să înțelegi în mod clar așteptările clientului și, mai presus de toate, să înțelegi ce dorește să realizeze ca rezultat.

Fii o forță de propuneri și sfaturi

Unii clienți vin la un salon de coafură pentru expertiză și sfaturi. Este posibil să dorească să-și schimbe coafura sau culoarea părului fără să știe cu adevărat ce tip de coafură să aleagă. În acest moment, profesionistul trebuie să-și prezinte expertiza și să dezvolte propuneri. Creativitatea este o parte fundamentală a afacerii și este această calitate pe care mulți clienți caută în coafeza lor. De asemenea, este esențial ca profesionistul să te țină la curent cu noile tendințe și tehnici pentru a fi în fază cu cerințele clienților.

Asigură curățenia salonului de coafură

Un alt punct foarte important: păstrarea premiselor. Când un client intră într-un salon de coafură, el va acorda imediat atenție curățeniei. Dacă observă părul împrăștiat pe podea sau foarfecele care nu sunt puse deoparte, în mod logic va fi suspect de calitatea serviciului care i se va oferi ulterior. Relația de încredere dintre profesionist și clientul său începe din primele secunde. Prima impresie este cea mai importantă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here