Administrare online pentru asociațiile de proprietari

0
152
Gorand

O tendință recentă în asociațiile de proprietari este administrarea online. Acest lucru permite o comunicare și un management mai eficient între administrator, membrii comitetului și rezidenți. De asemenea, elimină nevoia de întâlniri față în față, care pot fi consumatoare de timp și costisitoare. Administrarea online poate fi, de asemenea, o modalitate eficientă din punct de vedere al costurilor de a menține înregistrările și de a gestiona finanțele.

Ce servicii de ale administratorului unei asociații de propretari pot fi furnizate online?

Serviciile pe care un administrator al asociației de proprietari le poate oferi online includ procesarea plăților, gestionarea documentelor și instrumente de comunicare.

Procesarea plăților permite proprietarilor din asociație să își plătească cotele de întreținere online, iar acest lucru se poate face adesea printr-un site web securizat.

Gestionarea documentelor permite administratorului asociației să creeze și să circule documente importante, cum ar fi procesele verbale de ședința și rapoarte financiare, iar proprietarii (sau Comitetul) pot accesa aceste documente online.

Instrumentele de comunicare permit administratorului să trimită notificări prin e-mail proprietarilor sau Comitetului despre evenimente viitoare sau actualizări importante, iar proprietarii pot folosi, de asemenea, aceste instrumente pentru a comunica între ei.

Transmiterea online a consumului de apa

Posibilitatea de a vizualiza online informații despre utilizarea apei poate fi utilă pentru administratori în mai multe moduri. În primul rând, le poate permite să identifice orice zone în care ar putea fi necesare eforturi de conservare a apei. De asemenea, îi poate ajuta să urmărească costurile lunare și să identifice eventualele oportunități de economisire. În plus, dacă există vreodată o întrebare sau îngrijorare cu privire la utilizarea apei, accesul la aceste date îi poate ajuta pe administratori să investigheze și să rezolve rapid orice problemă.

Datorită sistemelor online, asociațiile de proprietari au astăzi o vizibilitate mai mare asupra consumului de apă al comunității lor decât oricând.

Plata online a cotelor de întreținere

Asociațiile de proprietari care au trecut de la plata cash la plata online a cotelor de întreținere, au schimbat jocul. Gata cu plățile ratate sau plătite cu întârziere, gata cu drumurile nesfârșite pe la ușile celor greu de găsit acasă. În acest sistem, proprietarii de case pur și simplu se conectează la contul lor și își plătesc întreținerea cu câteva clicuri de mouse.

Unele asociații oferă chiar și opțiuni de plată online care permit proprietarilor să-și plătească cotele prin card. Aceasta este o mare comoditate pentru cei cărora le place să-și plătească facturile online, precum și pentru cei care preferă să nu poarte sume mari de numerar asupra lor.

Există, de asemenea, și un tip de platformă administrare imobile cu acces online la cont, ceea ce le permite proprietarilor să-și vadă soldul contului, plățile anterioare și chiar eventualele restanțe. Acest nivel de transparență este un avantaj imens pentru proprietarii de case care doresc să țină cont de starea financiară a asociației și de conformitatea cu regulile comunității.

Ședințele „de bloc” online

Pe măsură ce internetul a devenit o parte integrantă a vieții noastre, au apărut instrumente și servicii online pentru a satisface nevoile a tot felul de grupuri și organizații diferite. Pentru asociațiile de proprietari, instrumentele online, cum ar fi software-ul pentru ședințe online, oferă o modalitate de a gestiona și desfășura întâlniri fără a fi nevoie să adune toți proprietarii într-un singur loc.

Ședințele online sunt clar mai convenabile pentru membrii care nu pot participa la întâlniri față în față din cauza programului, dar și a celor care nu pot să se deplaseze.