Crearea de magazine online la cheie

0
658

In prezent, crearea unui magazin online a devenit o metoda eficienta si inovativa pentru cei care sunt pasionati de domeniul vanzarilor, astfel incat in acest fel au ocazia sa isi faca cunoscute produsele intr-un mod eficient, ilustrativ si de ce nu, personal.

Sa vedem care sunt aspectele de care trebuie sa tineti cont in momentul in care v-ati decis sa va creati un magazin online la cheie.

1. Definirea afacerii

Primul pas este sa stiti intotdeauna ce vreti sa faceti. Ceea ce inseamna ca in primul rand trebuie sa va stabiliti cu strictele publicul tinta. Mai exact trebuie sa stiti cu exactitate carui public va adresatati mai cu seama. De asemenea, trebuie sa luati in considerare animute piete de nisa – unele exemple includ magazin online de articole de imbracaminte pentru femei de dimensiuni in plus, sau echipamente de munca pentru femei si gravide. Atentie mare asupra concurentei si asupra clientului. Trebuie sa fiti atenti asupra dorintelor clientilor ce va face clientul sa-si aleaga magazinul in loc sa mearga la un retailer de haine sau la un superstor ?

2. Cercetarea pietei

Trebuie sa stiti foarte bine care este concurenta de pe piata, cine sutn acestia si cum prezinta magazinul, cum il comercializeaza. De asemenea, important este sa intelegeti ce anume isi doreste clientul. Ideal ar fi sa va abonati la publicatii prin care sa invatati cat mai multe despre modalitatile eficiente de a vinde in mediul online si mai mult decat atat sa aflati ce fac marile companii care au succes in acest domeniu.

3. Crearea unui design unic

Unul din cele mai importante aspect in ceea ce priveste crearea unui magazine online la cheie este sa se puna accent pe partea grafica. Astfel, pasii de care trebuie sa se tina cont cu precadere sunt:

  • In urma informatiilor pe care clientul le furnizeaza despre proiect, compania va realiza o prima macheta grafica, in programele de editare grafica de care dispune;
  • Ulterior, macheta grafica va fi trimisa catre client, pentru ca acesta sa ofere un feedback fie ele pozitiv sau negativ.
  • Dupa modificarile aferente, si dupa raspunsul pe care clientul il va oferi, se va intocmi in cele din urma macheta grafina finala.

4. Configurarea magazinului online la cheie

Dupa parcurgerea pasilor mentionati anterior, urmeaza instalarea platformei de magazin online pe site-ul de gazduire, pe care compania la care ati apelati vi la oferit. Urmeaza instalarea aplicatiilor aferente pe platform si configurarea magazinului pentru o functionalitate optima. Ulterior, se va face un test pentru a avea certitudinea ca site-ul functioneaza corect.

5. Personalizarea magazinului online la cheie

Avand in vedere faptul ca totul a decurs ca pe roate, urmeaza ca magazinul online la cheie sa fie persoanlizat conform cerintelor clientilor. Ce inseamna asta?

6. Finalizarea magazinului online la cheie

Astfel, magazinul dumneavoastra online este aproape gata. Vi se vor comunica datele aferente autentificarii, iar lucrurile sunt aproape gata. De ce aproape? Pentru ca mai ramane ca magazinul online la cheie sa fie lansat pe piata.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here