Marketingul prin continut, un instrument de promovare online sigur si eficient

0
17

SEO  – search engine optimization – reprezinta cea mai prietenoasa metoda de a creste un business in mediul online. Dupa cum se stie folosirea corecta a tehnicilor SEO au ca efecte cresterea notorietatii si castigarea de pozitii in Google, adica mai multi utilizatori interesati de site, mai multi clienti pentru afacerea dezvoltata.

Metodele utilizate pentru a atrage aprecieri pozitive sunt numeroase si sunt minutioase; pe acest segment toate elementele sunt importante de la prezentarea pozitiva a imaginii unui website, la designul butoanelor, mod de incarcare, integrare de tag-uri si cuvinte cheie, si crearea de continut de calitate.

Tehnicile SEO aplicate sunt orientate in doua directii: SEO on page, ce au ca tinta site-ul  – aspectul, continutul, codurile, imaginile, culorile, usurinta de navigare si SEO off page care se concentreaza pe link building si castigarea de autoritate.

O strategie foarte eficienta ce poate fi folosita atat in campaniile On page cat si in cele Off page este crearea de continut original cu relevanta pentru site si afacere. Practic aceasta metoda ofera posibilitatea de a lansa un business prin informatiile relevante oferite gratuit.

Scopul marketingului prin continut

Principalul scop al marketingului prin continut este de a crea notorietate unui site. Indiferent de dimensiunea afacerii, informatiile prietenoase oferite in mod gratuit nu fac decat sa sporeasca faima si sa aduca aprecieri pozitive din partea utilizatorilor.

Instrumentele de marketing sunt atat in campaniile SEO on page cat si in cele SEO on page, deci ajuta la crearea de informatii dar si in link-building. Prin articolele realizate pot fi atrasi utilizatori interesati de servici, produsele, informatiile oferite, deci sunt si sursa de generare a traficului organic.

Campaniile de content marketing sunt si o metoda de a apropia si a fideliza utilizatorii si ajuta la mentinerea unor legaturi stranse cu clientii.

Specificatiile marketing-ului de continut

Comunicarile create trebuie sa fie utile pentru cititori, sa ajute la rezolvarea unor situatii, probleme, sau a fie pur informative, insa pentru a fi mai  eficiente este indicat sa indeplineasca si anumite conditii.

In primul rand continutul oferit trebuie sa fie original; trebuie mentionat ca motoarele de cautare nu incurajeaza plagiatul, oricat de interesanta este informatia promovata. In cazul in care sunt copiate pasaje de continut este important sa se precizeze sursa, in caz contrar site-ul poate fi penalizat.

Informatia oferita nu trebuie sa detina caracter promotional, comunicarile cu continut vizibil comercial nu sunt la fel de valoroase precum cele cu caracter informational, chiar daca sunt originale, atent realizate.

Articolele create trebuie sa fie corecte din punct de vedere gramatical, sa aiba logica. Insiruirile de cuvinte cheie si fraze fara logica pot fi detectate ca instrumente Black Hat (abuzive si neprietenoase) si pot aduce prejudicii site-ului deci este bine sa fie evitata.

Rezultatele campaniilor de marketing pot fi usor monitorizate cu ajutorul instrumentelor de analiza, si in functie de eficienta continutul poate fi modificat, imbunatatit, astfel incat rezultatele sa fie pozitive.

Un alt detaliu care ajuta la eficientizarea campaniilor este diversificarea. Crearea de continut de calitate, pe toate canalele puse la dispozitie mediul online ajuta la cresterea autoritatii unui website.

Apelati cu incredere la o companie care ofera servicii SEO pentru a beneficia de un ajutor profestionist pentru promovarea afacerii dvs online!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here