10 Sfaturi pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastra de curatenie

0
54

Daca sunteti serios si determinat in ceea ce priveste dezvoltarea afacerii dumneavoastra de curatenie in acest an (si chiar mai departe), luati in considerare aceste sfaturi.

Luati-va angajamentul fata de voi in acest moment de a mentine un efort consistent de marketing. Lucrati cu tarie pe un plan bine definit pe care il veti respecta, indiferent de cate probleme veti intampina sau cat de ocupati sunteti in tot acest proces.

Pentru a va ajuta cu aceasta sarcina, iata o lista de sfaturi pentru cresterea activitatii firmei dumneavoastra de curatenie:

  1. Faceti-va un angajament de a pastra o stransa legatura cu toate contactele actuale (si cu toti clientii pe care ii aveti deja) cel putin o data pe luna. Puteti realiza acest lucru prin apeluri telefonice, intalniri fata in fata, prin posta sau chiar e-mail.
  2. Daca nu ati facut-o deja, obtineti datele de contact ale acestora intr-un sistem de gestionare a contactelor. Acest lucru va poate face viata mult mai usoara. Alegeti o aplicatie care va permite sa exportati rapid si usor liste de corespondenta, si sa trimiteti e-mailuri directionate atunci cand este necesar.
  3. Stabiliti obiective lunare (sau saptamanale) realizabile pentru activitatile de prospectare. Puteti beneficia de mai multe oportunitati de dezvoltare, dar mai intai trebuie sa le gasiti. Faceti acest lucru prin participarea la diferite „evenimente de retea” (sau prin posta, retele sociale si e-mail catre recomandarile pe care alte persoane le-au dat deja).
  4. Construiti-va propria lista in-house. Trebuie doar sa colectati adrese de e-mail de la clienti si candidati ori de cate ori este posibil. Acest lucru va ofera o modalitate foarte buna de a intra in contact cu ei mai tarziu. Facand acest lucru din ziua unu va va scuti foarte mult timp mai tarziu (si va va aduce un castig financiar solid).
  5. Adresati-va afacerilor clientilor dumneavoastra potentiali sau existenti. Cand lucrati cu mai multe companii diferite, aveti abilitatea de a actiona ca un „catalizator”, ajutand clientii si partenerii dumneavoastra sa gaseasca noi colaboratori mai rapid si mai usor. Veti deveni rapid un partener favorit pentru altii atunci cand utilizati aceasta metoda secreta!
  6. Deveniti expert in domeniul dumneavoastra. Stiti foarte multe despre cum functioneaza afacerea de curatenie (mai mult decat sigur). Distribuiti-va cunostintele prin scrierea oricarui articol care credeti ca poate fi util cititorilor, sau sfaturille, postandu-le pe site-ul dumneavoastra web.
  7. Trimiteti in mod repetat ofertele dumneavoastra prin e-mail acelorasi persoane. V-ati intrebat vreodata de ce companiile de carduri de credit va trimit mailuri peste mailuri de fiecare data? Pentru ca functioneaza! Repettitia este numele jocului.
  8. Pastrati 15 – 30 de minute in fiecare zi pentru a va ingriji clientii actuali, potentiali sau candidati. Trimiteti-le o nota personala, contactati-i sau trimiteti-le un e-mail daca este nevoie. Pastrati-i la curent si incercati sa dezvoltati relatia.
  9. Trimiteti scrisori de multumire pentru intalniri si recomandari. Incercati sa fii unic prin trimiterea acestora pentru ocazii minore, cum ar fi sa le multumiti oamenilor pentru conversatiile telefonice initiale.
  10. Imbunatatiti performanta marketingului dumneavoastra direct prin segmentarea pietei in categorii de public cu preocupari comune. In acest fel, puteti aborda direct problemele lor in comunicarile dumneavoastra de marketing. Puteti face acest lucru prin crearea unor trimiteri de posta directa pentru medici, agenti de asigurari si companiile de transport maritim (sau oricine alcatuieste piata tinta). Toti au nevoi diferite, de ce sa le trimiteti aceeasi scrisoare de intentie? Personalizati mesajul si cresteti rata de raspuns !

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here