Marketing pentru locatii de evenimente – Ideile pe care le cautati

0
18

1.Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO ): Tintirea evenimentelor locale si de nisa

Au survenit schimbari importante in paginile de rezultate ale motorului de cautare Google in ultima perioada. Pe masura ce concurenta dintre locatiile de evenimente a crescut, iar spatiul organic (gratuit) oferit de catre motoarele de cautare a scazut, multi din cei ce promoveaza locatiile pentru evenimente au inceputsa considere ca perioads de aur a SEO a apus.

In ciuda schimbarilor recente, traficul provenit din cautarile organice ramane in continuare cel mai mare furnizor al potentialilor clienti pentru afaceri. Optimizarea nu este de domeniul trecutului, insa modul in care o faceti ar putea fi.

Desi majoritatea cuvintelor cheie referitoare la locatiile pentru evenimente ( de exemplu “Locatii pentru nunti in Pitesti” ) sunt destul de epuizate, exista in continuare numeroase oportunitati pentru locatii, astfel incat acestea sa se ridice pe o nisa precum cea de organizare a evenimentelor.

Cei ce promoveaza astfel de locatii si sunt interesati de o optimizare de baza pentru site-urile deja existente ar putea obtine o crestere a ratingului prin cateva simple optimizari “on page”. Asta ar putea include adaptarea titlului, a descrierilor, a atributelor alternative pentru imagini si a subtitlurilor.

Cei ce doresc sa accelereze acest proces ar putea opta pentru crearea de „landing pages” pentru fiecare eveniment in parte.

Desi aceste imbunatatiri ar putea genera o oarecare crestere a paginii dumneavoastra in clasamentul motoarelor de cautare, cu siguranta acest gen de abordare nu va va duce pe locul 1.

O abordare sanatoasa a optimizarii – ce include continut de calitate si trimiteri cu autoritate – ramane in schimb esentiala pentru locatiile ce doresc sa-si creasca numarul de potentiali clienti.

  1. Inscrierea in directoarele locale: Prezentati-va si revendicati-va oferta

Directoarele de afaceri nu ofera doar o valoare ridicata pentru o buna optimizare , totodata aceste servicii online au si potentialul de a genera trafic de calitate pentru site-ul dumneavoastra.

Serviciile directoarelor locale joaca un rol important in optimizarea pentru zona in care va situati, deoarece ajuta Google-ul sa inteleaga mai bine unde anume este situata afacerea dumneavoastra, si ce servicii ofera.

Directoarele locale ar trebui sa fie actualizate periodic cu date de contact care sa includa numele afacerii, adresa si numarul de telefon. Descrierile unice si clasificarea corecta a afacerii (exemplu Centru de evenimente sau Salon de nunti) va vor ajuta sa obtineti mai mult trafic.

  1. Marketing in Social Media – Dezvoltati un program al continutului

O gama larga de canale social media sunt disponibile pentru locatiile de evenimente, iar sugestiile noastre includ Facebook, Instagram, Pinterest si Linkedin. Cheia alegerii mediului social corect este ca acesta sa se potriveasca cel mai bine audientei dumneavoastra.

O strategie buna de publicare a continutului ar trebui sa includa orele de publicare, hashtagurile si subiectele, si va va da asigurarea ca mesajul corect este distribuit catre audienta potrivita.

Locatiile de evenimente ce doresc idei de continut se pot axa pe oferirea de referinte catre alti furnizori din industria lor. Locatiile de nunti pot oferi valoare prezentand idei inspirate de decoratiuni specifice in timp ce locatiile pentru evenimente corporative pot posta continut relevant pentru activitatile de team building, sesiuni de planning, etc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here