Cele mai scumpe proiecte cu beton realizate vreodata

0
28
proiecte din beton
cele mai scumpe constructii

In toata lumea, se foloseste beton ca material principal de constructie, in toate tipurile de proiecte. La nivel global, majoritatea caselor au ca structura de rezistenta betonul armat, care confera siguranta si durabilitate in timp, chiar daca dau batai de cap cand vine vorba despre taiere beton pentru modificari sau mici demolari. Pe langa faptul ca proiectele cu beton sunt durabile, ele sunt de asemenea flexibile si chiar avantajoase din punct de vedere economic.

Cu toate acestea, proiectele cu beton ample, de mari intinderi si dimensiuni pot ajunge sa coste sume inimaginalibe, in special atunci cand include si alte materiale.

Care sunt cele mai scumpe proiecte cu beton?

  1. Sistemul de autostrazi “interstate” din SUA – 459 de miliarde de dolari (in crestere)

Sistemul de transport din SUA a inceput in anul 1956 si este un proiect in continua derulare, fara a beneficia de o data de finalizare. Acesta beneficiaza de beton de cea mai inalta calitate, atat pentru a asigura eficienta in transportul civil, ci si pentru a asigura mobilitate usoara pentru armata, in cazul in care SUA intra in razboi. Annual, zeci de noi rute sunt adaugate, in functie de schimbarile de nevoi pe care le au civilii si marile companii.

  1. Aeroportul International Kansai – 29 de miliarde de dolari

Oricand intentionezi sa iti construiesti propria insula, costurile vor fi foarte mari. Si asta s-a intamplat si in cazul aeroportului Kansai, situate in golful Osaka. Insula a fost construita folosind materiale care sunt foarte rezistente in fata cutremurelor si valurilor puternice. Aeroportul dispune de o suprafata imensa, caruia i-au fost adaugate anexe de-a lungul timpului. De asemenea, insula este in pericol de a se scufunda, motiv pentru care, annual, se adauga materiale de suport.

  1. Tunelul din Canalul Manecii – 22.4 miliarde de dolari

Dupa cum va puteti imagina, orice constructive din beton care este realizata sub apa va costa extrem de mult. Tunelul traverseaza pe sub apa canalul Manecii pentru a conecta Anglia si Franta pe o distanta de 50 de kilometri. Un asemenea proiect din beton a fost nemaivazut la acea vreme, fiind nevoie de un total de 15 companii de constructii si 6 ani de zile pentru a-l finaliza.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here