4 lucruri pe care nu le stiai despre o echipa de organizare nunti

0
57

Cat de usor crezi ca este sa te ocupi de organizare nunti ca si o echipa care se ocupa de acest lucru intr-un mod profesional?

Este o intrebare dificila avand in vedere faptul ca doi miri care se ocupa de organizarea nuntii lor nu prea se vor putea ridica la standardele unei echipe profesioniste – mai ales din punct de vedere al furnizorilor parteneri si al serviciilor de care poate beneficia aceasta.

Problema este ca, de cele mai multe ori, mirii supraestimeaza o astfel de echipa si se asteapta la mult mai multe lucruri (cand, de fapt, tot ceea ce conteaza este bugetul, de exemplu). Astfel, in cele ce urmeaza, vei afla cateva lucruri pe care probabil nu le stiai despre o astfel de echipa.

O echipa de organizare nunti se ocupa, in medie, de 8-10 nunti pe an

Pare un numar mic, nu-i asa? Ei bine, matematica este destul de directa. Conform statisticilor, echipele de organizare petrec, in medie, 150 de ore pentru a organiza o singura nunta. In cazul organizarii a 10 nunti, se ajunge la 1500 de ore.

Apoi, luand in calcul si concediul echipei, rezulta aproximativ 30 de ore lucrate saptamanal la organizarea unei nunti. Restul saptamanii de munca, anume in jur de 10-15 ore, trebuie sa le ajunga acestora pentru organizarea echipei si afacerii in sine, in cazul in care o mai si administreaza.

O echipa de organizare nunti are un rol in principal administrativ

In mare, o astfel de echipa se ocupa strict de gestionarea si administrarea planului unei nunti si mai putin de partea creativa a acesteia. In schimb, echipa este cea care va gasi un decorator care sa bifeze si creativitatea, de exemplu.

Asadar, echipa de organizare are parte de foarte multa munca si de putina distractie. In cel mai bun caz, te vor asista la degustarea meniului si bauturilor.

O echipa de organizare nunti este imaginea evenimentului

Aceasta echipa este prima si ultima entitate, dupa cum s-ar spune, care soseste si care pleaca de la o nunta. Partea cea mai rea pentru membrii echipei este ca nu trebuie sa arate semne de oboseala sau de confuzie. Acestia sunt angajati pentru a pune totul la punct, inclusiv pe ei insisi!

Astfel, echipa de organizare devine imaginea evenimentului in sine, mai ales din perspectiva celor doi miri. Acestia din urma vor fi in permanenta cu ochii pe organizatori.

O echipa de organizare nunti rar are zile libere

Dat fiind faptul ca este vorba despre nunti, este clar ca o echipa care se ocupa de organizarea lor nu prea va avea weekend-urile libere. Acestea vor fi, dimpotriva, zilele cele mai aglomerate. Tocmai de aceea, un organizator trebuie sa stie cum sa-si organizeze si timpul personal.

O echipa care nu-si ia zile libere in timpul saptamanii, desi are un weekend la fel de incarcat, este susceptibila esecului sau unui nivel crescut de stres. Ambele lucruri trebuie evitate. Astfel, ca si cuplu, uneori este recomandat sa verifici situatia organizatorilor tai – poate au nevoie de o pauza, iar daca acest lucru este posibil, poate le-o poti oferi.

In cele din urma, o echipa de organizare evenimente ar trebui sa fie intruchiparea profesionalismului si responsabilitatii. Asa se prezinta si echipa DuetLuxe, echipa care te poate ajuta sa iti pui la punct nunta de vis, indiferent de dorintele pe care le ai!