Te poate ajuta o aplicatie avocati sa-ti desfasori ziua de lucru mai eficient? In multe situatii, avocatii sunt de parere ca o astfel de aplicatie ii poate incurca mai mult decat ajuta. Desigur, acest lucru se intampla inainte ca ei sa invete cum sa utilizeze aplicatia si sa o foloseasca timp de cel putin o saptamana.
Intr-adevar, exista o perioada de acomodare cu o astfel de unealta. La prima utilizare intr-o firma de avocatura sau un cabinet individual, o mare parte din resursele acestor entitati trec instant intr-un mediu digital, mediu pe care trebuie sa invete sa-l navigheze eficient si corespunzator.
Totusi, in final, o aplicatie avocati poate eficientiza semnificativ chiar si sarcinile obisnuite dintr-o firma. Iata exact cum!
Pregatirea unei motiuni pentru judecata preliminara
Un avocat poate apela la o aplicatie avocati pentru a accesa precedente, documente accesate anterior, precum si jurisprudenta dintr-o baza de date voluminoasa, pentru a putea astfel formata automat motiunea, conform regulilor instantei.
Aceasta functie a unei aplicatii ajuta avocatul sa insereze rapid informatiile specifice clientului, utilizand deseori sabloane prestabilite. Cele mai multe aplicatii vin echipate cu instrumente de generare automata a documentelor, fiind de altfel integrate si cu baze de date juridice care faciliteaza acest lucru.
Rezultatul va putea fi observat in orele de lucru economisite cu redactarea si formatarea manuala a motiunilor de judecata preliminare.
Urmarirea termenelor pentru etapa de descoperire a probelor intr-un caz de litigiu
Orice specialist din domeniul avocaturii poate apela la o aplicatie special conceputa pentru avocati pentru a seta automat alerte si trimite notificari privind termenele limita pentru descoperirea probelor intr-un anumit caz.
O aplicatie avocati urmareste statusul fiecarei probe in parte (interogatorii, depozitii, solicitari de documente) si apoi genereaza rapoartea care evidentiaza elementele restante. In lipsa unei asemenea aplicatii, creste riscul de greseli si erori in urmarirea termenelor limita, precum si a documentelor care pot fi vitale pentru un caz.
Inregistrarea timpului pentru o consultatie cu un client prin Zoom
Avocatul modern participa la consultatii virtuale folosind diverse instrumente moderne de videoconferinta. O aplicatie avocati poate integra la randul sau anumite instrumente care pot urmari timpul petrecut intr-o conferinta alaturi de un client.
Cu alte cuvinte, o aplicatie avocati poate vedea atunci cand unul dintre membrii echipei incepe o sesiune de consultanta online prin intermediul unei aplicatii precum Zoom sau Teams si poate inregistra timpul petrecut in aceasta direct in aplicatie ca un eveniment facturabil.
Ce inseamna acest lucru pentru avocat? Simplu, se evita inregistrarea manuala a timpului, dar mai ales se garanteaza acuratetea datelor introduse!
O aplicatie avocati care poate eficientiza semnificativ orice birou de avocatura in Romania este KeyVision PRO – software integrat totodata complet cu e-Factura. Firmele interesate il pot incerca gratuit si pot chiar programa un demo pentru a primi informatii si indicatii in timp real privind utilizarea eficienta si corespunzatoare a aplicatiei.
In urma integrarii unei asemenea aplicatii in firma sau biroul tau de avocatura, te vei bucura de o activitate optimizata, eficienta imbunatatita, implicit profitabilitate crescuta!