Inlocuirea pieselor de scuter: revizia periodica

0
40

Piesele de scuter sunt extrem de importante pentru buna functionare a scuterului tau. Analiza compatibilitatii pieselor din fabricatie cu cele noi, existente la distribuitorii autorizati te ajuta sa selectezi modelele de care ai nevoie mult mai bine.

Inlocuirea pieselor de scuter aflate in stadiu avansat de uzura cu unele noi se face cu ocazia reviziei periodice a vehiculului sau ori de cate ori este neaparata nevoie.

Inlocuirea rotii din spate a scuterului implica cateva operatiuni ceva mai greoaie. Astfel, legat de aceasta procedura, vei afla, in continuare, cateva informatii extrem de pretioase pentru tine!

Abilitatea de a-ti personaliza scuterul sau de a o repara din mers este o abilitate pe care ar trebui sa o aiba fiecare rider inteligent. Intelegerea modului in care poti repara scuterul si cum functioneaza fiecare piesa iti poate ajuta sa pasesti la nivelul urmator, dar si sa economisesti bani.

Indiferent cat de mult am incerca sa ne protejam calatoria, rotile tale se pot uza cu usurinta dupa un numare mare ​​de ani, alunecari de putere, eroziuni dure sau doar lovirea prea puternica a trotuarului. Se intampla tuturor, asa că este important sa stii sa-ti schimbi rotile.

Unii piloti au preferat si rotile pentru a-si imbunatati mersul. Acest lucru le permite sa creeze calatoria perfecta si personalizata pentru nevoile lor profesionale.

Fiecare scuter va avea cerinte diferite. Inainte de a-ti schimba rotile, verifica dimensiunea pe care o ia scuterul. Rotile din spate sunt disponibile intr-o gama de dimensiuni de la 100 mm la 120 mm, care sunt compatibile cu aproape toate scuterele. Constructia si materialele pentru roti depind de alegerea ta personala. In general, rotile premium sunt proiectate pentru a fi mai usoare si mai rapide, cu un design aerodinamic, fara a face rabat la forta si fiabilitatea acestora. Utilizarea unui set de roti cu un perete inalt ofera un echilibru incredibil atunci cand calatoresti.

Cum se inlocuieste carburatorul?

Carburatorul este una dintre aceste piese scutere vitale pentru vehiculul tau.

Fie că este vorba de 2 timpi sau 4 timpi, acestea păstrează combustibilul și aerul care circulă corespunzător către motorul dvs. și fără un carburator care funcționează corespunzător, nu mergeți nicăieri … repede! Consultați această pagină pentru cea mai mare selecție de înlocuire electrică originală de înaltă calitate și jeturi de carbohidrați și carbohidrați performanți pentru scuter. Avem mai multe carburatoare QMB 139 și GY6 pentru scuterele chinezești decât știm cu ce să facem și o grămadă care se potrivește și cu o multitudine de alte aplicații, cum ar fi mărci precum KYMCO și Yamaha.

La majoritatea scuterelor de 150cc, turația de mers în gol ar trebui să fie de aproximativ 1500 rpm când motorul este complet încălzit. Nu faceți ajustări când motorul este rece. Când motorul este rece, sufocatorul automat este în funcțiune și poate schimba viteza de ralanti. Dacă aveți un tahometru, setarea vitezei este ușoară. Dacă nu, doriți să setați viteza la ralanti redus. Suficient de rapid pentru ca motorul să nu se împiedice sau să se oprească, dar suficient de lent încât ambreiajul să nu se cupleze și să încerce să avanseze scuterul. Pe majoritatea scuterelor de la 50cc la 250cc, acest lucru va fi undeva în regiunea 1500-2000rpm. Cauti piese Kymco, alege scuter-mania.ro!

Cealaltă reglare pe care o puteți face este raportul la viteza redusă combustibil / aer („amestec”). Acest lucru se face pe majoritatea scuterelor folosind o reglare a șurubului pe cealaltă parte a carburatorului.

Acest șurub schimbă raportul aer / combustibil la viteze mici. Nu ar trebui să aibă nevoie de prea multe reglaje, dar modalitatea de a face acest lucru este să rotiți șurubul foarte ușor (1/8 de viraj) și să vedeți dacă viteza de ralanti crește sau coboară. Dacă coboară, întoarceți șurubul înapoi la 1/8 întoarcerea la locul în care a început, apoi 1/8 întoarceți în cealaltă direcție și vedeți dacă viteza de ralanti crește sau coboară. Dacă coboară, întoarce-l înapoi de unde ai început, deoarece nu ai nevoie de nicio ajustare! Dacă viteza de ralanti crește, continuați să rotiți șurubul în trepte de 1/8 până când viteza de ralanti este maximă. Dacă începe să coboare, întoarceți-l înapoi pentru a obține viteza maximă de ralanti.

Dacă scuterul funcționează bine și funcționează bine la viteză redusă, dar are probleme la viteză mare, problema se poate afla în interiorul carburatorului, ca un scuter cu piesele cu jet principal. Raportul combustibil / aer la viteze mai mari este stabilit de jeturile din interiorul carburatorului și pentru a ajunge la acestea carburatorul a fost îndepărtat și demontat. Aceasta poate fi o treabă dificilă, deoarece piesele sunt mici și delicate.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here